بوتاکس صورت کرج

يکشنبه 19 بهمن 1399
15:26
علی عارف نیا


بوتاکس صورت کرج

پوست انسان هر روز تغییر می کند. زیرا سلول‌های جدید تشکیل می‌شوند و سلول‌های موجود نابود می‌شوند. با گذشت زمان، سطح کلاژن و الاستین پوست کاهش پیدا می‌کند. پوست به مرور زمان از مشکلاتی مانند چین و چروک و خطوط مشخص رنج می‌برد. تزریقات بوتاکس بیشتر برای از بین بردن خطوط بسیار مشخص و چروک های پوست به کار می‌روند. در این مقاله از کلینیک آلا ، بوتاکس صورت کرج و هر آنچه باید برای انجام این کار بدانید اعم از فواید ، چگونگی ، عوارض و … را برای شما همراهان گرامی بررسی خواهیم کرد.با ما همراه شوید.

رفع چین و چروک با تزریق بوتاکس

بوتاکس سمِ باکتری – Clostridium botulinum است که در نواحی تعیین شده در بوتاکس صورت، تزریق می‌شود. تزریق این سم موجب کاهش سطح ترشح اَسِتیل کولین – Acetylcholine می‌شود

بوتاکس صورت کرج

بوتاکس صورت چگونه عمل میکند؟

استیل کولین – Acetylcholine هورمونی با وظیفه انتقال پیام شیمایی انقباض عضلات در رشته اعصاب بدن محسوب می‌شود، که به واسطه‌ی ترشح مداوم و انقباض مکرر عضلات صورت به مرور زمان، چین و چروک‌هایی هم‌چون خط خنده و خط اخم در صورت ظاهر می‌شوند. تزریق بوتاکس موجب عدم ترشح این هورمون می‌شود.

بر اثر تکرار فرایند بوتاکس صورت و عدم ترشح هورمون استیل کولین – Acetylcoline، در صورت اخم کردن یا لبخند زدن، هیچ یک از چین و چروک‌های حاصل از اخم و لبخند در عضلات صورت شما عزیزان هم‌چون پیشانی، اطراف لب، اطراف چشم یا گونه نمایان نخواهند شد. بوتاکس صورت، چهره‌ای عاری از هرگونه چین و چروک را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد.

عوارض عمومی بوتاکس

قرمزی و اِدِم

قرمزی و ادم (تورم) واکنش طبیعی بدن به هر روش درمانی است. این عوارض معمولاً خفیف تا متوسط هستند، در عرض چند ساعت برطرف می‌شوند و نیازی هم به درمان ندارند. شدت قرمزی و ادم به میزان بوتاکس تزریق شده و همچنین ضخامت سوزن تزریق بستگی دارد. پیشگیری از این عوارض تا حد زیادی به تجربه‌ی پزشک وابسته است.

استفاده از سوزن‌های باکیفیت، تزریق آهسته‌ و مقادیر کم بوتاکس و همچنین استفاده از کمپرس سرد پس از اتمام تزریق، از جمله مواردی هستند که می‌توانند از شدت قرمزی و تورم بکاهند

درد

میزان درد در طی تزریق بوتاکس به آستانه‌ی تحمل درد شما بستگی دارد. معمولاً بیشتر مراجعین به خوبی درد ناشی از تزریق را تحمل می‌کنند. برای کاهش درد می‌توانید پس از مشورت با پزشک، حدود ۱ ساعت قبل از مراجعه به کلینیک، استامینوفن مصرف کنید. در برخی موارد قبل از درمان، از کرم‌های بی‌حسی موضعی یا کمپرس سرد استفاده می‌شود تا درد محل تزریق کاهش یابد. درد ممکن تا ۳۰ دقیقه بعد از اتمام تزریق هم کمی باعث رنجش شما شود.(برای مطالعه مقاله تزریق ژل در کرج کلید کنید)

سردرد و تهوع

شایع‌ترین عوارض بوتاکس سردرد و تهوع هستند. این دو عارضه در ۲ تا ۱۵ درصد از مراجعین مشاهده می‌شوند. البته سردرد و تهوع معمولاً خفیف بوده و بیشتر برای کسانی رخ می‌دهد که اولین تزریقات بوتاکس خود را انجام می‌دهند. ماندگاری این عوارض بین چند ساعت تا حداکثر سه چهار روز متغیر است.

علت سردرد و تهوع بعد از تزریق بوتاکس هنوز مشخص نیست؛ اما عواملی مانند آسیب‌های ایجاد شده در محل تزریق، استرس و سابقه‌ی سردردهای میگرنی در ایجاد آن‌ها موثرند. برای درمان سردرد، مصرف داروهای مسکن یا قرص‌های ضد میگرن معمولی کفایت می‌کند.

کلینیک بوتاکس صورت کرج

روش های تزریق بوتاکس

زمان لازم برای تزریق بوتاکس چند دقیقه (حداکثر 10 تا 15 دقیقه) می باشد و بطور معمول نیازی به بی حسی نمی باشد ولی ممکن است 20 تا 30 دقیقه قبل از تزریق از پماد بی حسی کننده موضعی استفاده شود. تزریق بوتاکس با استفاده از سوزن های بسیار ظریف (مانند سرنگ انسولین) به عضلات خاص انجام می شود و با درد بسیار کمی توام می باشد. تعداد تزریق بسته به میزان چین و چروک دارد و فردی به فردی دیگر متفاوت است. بطور معمول در نواحی پیشانی 10 تا 16 خط اخم 4 تا 6 و دور چشم 3 تزریق انجام می شود .

موارد کاربرد بوتاکس

1.درمان خطوط عرضی پیشانی

2.خط اخم بالای بینی

3.چین و چروک های اطراف چشم (Crow`s feet)

4.چین و چروک روی بینی

5.همچنین بوتاکس باعث بالا رفتن خفیف گوشه خارجی ابروها می شود .(Chemical brow lift)

6.درمان چین و چروک عرضی و عمودی ناحیه گردن، چین و چروک لب فوقانی و گوشه های دهان و … اشا بیشتر بخوانید

بهترین کلینیک بوتاکس صورت کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر بوتاکس پیشانی در کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مزایا بوتاکس صورت در کرج

بهترین نتیجه از تزریق بوتاکس زمانی به دست می‌آید که برای از بین بردن خطوط ظریف و چین و چروک‌های اندک به کار برده شود؛ به علاوه بوتاکس چین و چروک روی پوست را کاهش می‌دهد. اگر چروک‌ها عمیق و قدیمی باشد، تزریق بوتاکس چندان موثر نخواهد بود.(برای مطالعه مقاله بوتاکس در کرج کلید کنید)

درمان معمول با بوتاکس در یک بازه زمانی ۱۲ تا ۱۸ ماهه کمک می‌کند تا با چروک‌ها خداحافظی کنید؛ اما برای دستیابی به نتایج آنی بهتر است روش‌هایی مانند تزریق ژل امتحان شود. هزینه تزریق ژل در چانه ، کونه، لب و … به نوع محصول ژل مورد استفاده و میزان یا تعداد سرنگ های مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب بستگی دارد.

ضمناً بوتاکس چروک‌های ناشی از نور خورشید را از بین نمی‌برد و برای این چروک‌ها درمان‌های دیگر مانند لایه برداری با مواد شیمیایی (پیلینگ) مفیدتر خواهد بود.

قیمت بوتاکس صورت کرج

شما با دنبال کردن این ۴ قانون ساده می‌توانید بهترین ارزش و مزایا را نسبت به پول خود به دست بیاورید:

  • برحسب واحد بوتاکس هزینه را بپردازید؛ نه محل تزریق! با انجام این نوع از پرداخت، شما فقط برای میزان بوتاکسی که استفاده می‌کنید هزینه می‌پردازید. به طور معمول برای ناحیه‌ای مانند پیشانی، به ۲۰ تا ۳۰ واحد نیاز خواهید داشت. نواحی کوچک‌تر مانند گوشه‌های خارجی چشم‌ها معمولاً برای درمان کم هزینه‌تر هستند؛ زیرا به واحدهای کمتری نیاز دارند.
  • توصیه‌های ارائه دهنده خدمات خود را دنبال کنید. مضایقه نکنید! بوتاکس بسیار کم می‌تواند به معنای ناهماهنگی در نواحی متقابل صورت یا ظاهر غیر طبیعی باشد.
  • از نواحی تزریق را شروع کنید که بیشتر شما را آزار می‌دهند. یک بهبود بزرگ در یک ناحیه، بیشتر از بهبودی‌های کوچک در سه ناحیه، ظاهر شما را تغییر می‌دهد.
  • در تزریق بوتاکس، چیزی تحت عنوان چانه زدن وجود ندارد. اگر قیمت برای واقعی بودن بیش از حد خوب است؛ بهتر است مراقب باشید.

هزینه بوتاکس صورت کرج

به دلیل نوسانات بازار و افزایش قیمت روزافزون تجهیزات پزشکی بر اثر تحریم‌ها، نمی‌توان قیمت دقیقی را برای بوتاکس صورت در کرج تعیین کرد.

از این رو، بهتراست با مراجعه حضوری یا تماس مستقیم با شماره های کلینیک از هزینه‌های روز مطلع شوید.

قبل از انجام عمل معمولا بیمار جلسه مشاوره با پزشکان خواهد داشت که در این جلسات می‌توان از نحوه عمل و هزینه‌ها آگاه شد.


برچسب ها: بوتاکس صورت کرج ,
[ بازدید : 333 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اسمان طلایی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]